Sant Medir Dolça festa

 

Sant Medir

Dolça festa

Una de les festes de Barcelona que a mi em va cridar l’atenció fa molts anys es la festa de Sant Medir. Un diumenge pel matí ,molt d’hora es sentia soroll de cavalls i tartanes, a les hores molts pares amb el seus fills sortien per tot arreu per recollir els caramels que unes persones des de les tartanes llençaven al carrer. Passaven per la meva porta. Jo alguna vegada també he baixat a recollir caramels amb el meu fill.

Aquesta caravana anava cap a Sants, crec que cap a sant Medir.

Aquest any han passat el dia 3 de març.

Es una festa molt simpàtica.






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

TROBADA DE NAVEGABLES