Hola :
Bona tarda amb dic Eulàlia Riera i Joan estic cursant Competic 1
M'agrada molt ballar i fa uns quants anys n'estic aprenent , aquet curs després de la pandemia tornem a fer
un show, en el que ballarem Vals anglès , estic molt contenta si voleu podeu venir a veurem , quins balls
os agradería que fesim ? dons podeu escollir amb Vals Vienes, Tango, Cha Cha Cha, Pasdoble, Fox-Trot
Mambo, Rumba Bolero os deixo escollir be vosaltres direu
Eulalia
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponElimina