Hola :


Bona tarda amb dic Eulàlia Riera i Joan estic cursant Competic 1 

M'agrada molt ballar i fa uns quants anys n'estic aprenent , aquet curs després de la pandemia tornem a fer 

un show, en el que ballarem Vals anglès , estic molt contenta si voleu podeu venir a veurem , quins balls 

os agradería que fesim ? dons podeu escollir amb Vals Vienes, Tango, Cha Cha Cha, Pasdoble, Fox-Trot

Mambo, Rumba Bolero os deixo escollir be vosaltres direu

 

Eulalia 

 

 

 





Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

TROBADA DE NAVEGABLES