TROBADA DE NAVEGABLES
Hola a tothom.
Bona tarda, us enviu aquest blog per informar-vos que es fa una" trobada de vaixells😀 navegables " a Calafell.
Es el 12 de juny a les 11 horas a L'Estany(Plaça Països Catalans/ Avda Sant Joan de Déu.
Si aneu , espero que us agradï i que su paseu força bè.
Salutacions.!! 😀
Jordi Robertson
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada