TROBADA DE NAVEGABLES

 Hola a tothom.

Bona tarda, us enviu aquest blog per informar-vos que es fa una" trobada de vaixells😀 navegables " a Calafell.

Es el 12 de juny a les 11 horas a L'Estany(Plaça Països Catalans/ Avda Sant Joan de Déu.

Si aneu , espero que us agradï i que su paseu força bè.

Salutacions.!! 😀


Jordi Robertson

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog