Maria FIGUERAS - CURS DE COMPETIC

 

PER QUÈ EM VAIG MATRICULAR AL CURS DE COMPETIC 1-


Comentari al respecte per part de la família-A la teva edat per què ho necessites?


  • Vols dir qeè et cal, tu ja saps moure’t una mica amb l’ordinador I si vols ens ho preguntes.


  • Intentaré presentar les meves respostes.




Pel que fa al primer enunciat i crec que ja servirà pet les altres dues preguntes, he de dir que:


A la meva edat es necessita per intentar no sentir-te exclosa de com es mou la nostra societat avui. Tot està funcionant per aquesta tècnica i per desgràcia els avis, en molts cassos no hi som tinguts en compte.Fins i tot alguna entitat bancària tenen el descaro, quan et sents inútil en els tràmits que necessites fer, dir-te que t’ho faci un net.


Ja sé que no em convertiré amb cap experta amb el funcionament de l'ordinador, però quan escolti els més joves de la família, el noms no em sonaran estranys i fins i tot en alguna cosa poc important possiblement m'atreveixi a ficar cullerada.


I finalment perquè al igual que sempre he volgut valer-me per mi mateixa, voldria mentre la salut m’ho permeti, no haver de molestar, que de ben segur un dia arribarà que m’hauran de cuidar. Val més no anticipar-ho mentre sigui possible.


No vull finalitzar sense agrair l‘atenció i comprensió per part del professor




Comentaris

  1. Soy JOSE DE VEGA.

    M'agraden les reflexions del teu post. Jo també penso que fer-nos grans no és només acumular anys, hem de continuar relaconant-nos amb la vida, encara que ens ho posin difícil.

    ResponElimina
  2. Has treballat molt, tens ganes de poder fer la teva, ara i sempre. M'agrada la teva actitud. Ets valenta i emprenedora. Això val molt. Montse

    ResponElimina
  3. Estic molt d'acord en tot el que dius en el teu article, Maria. També m'ha agradat molt el tema que has triat. Per cert, em sembla tot un detall que parlis del professor en un tema on ell té un gran protagonisme. Felicitacions!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

TROBADA DE NAVEGABLES