LOURDES : FUTBOL CULB FEMENINO BARCELONA

 

HOLA :


Bueno les comento que me en canta el futbol  tanto Femenino  como Masculino,

 Asi que trato de no perderme los partido .

Visca Barcelona:

Atenetamente:

Lourdes Urbina Dominguez

😀



Comentaris

  1. Espero que el equipo masculino aprenda del femenino .

    ResponElimina
  2. Hola crec que tens tota la rahó doncs les noies del Barça o fan molt millor Eulalia

    ResponElimina
  3. Potser per mitjà del futbol serà fàcil adonar-se que no ÉS el gènere, sino les persones les que son capaces de fer COSES

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

TROBADA DE NAVEGABLES