GANES DE BALLAR


Hola nois torno a ser l'Eulàlia Riera Joan , he publicat un bloc de ball i he oblidat a posar el titol pero aprofito per dir-vos que també podeu escollir les cançons que os agradaria que ballesim, i aixi estareu mes contents i os ho passareu millor , doncs apa a la feina , tant os podem ballar un Tango, Pasdoble, Cha-Cha-Cha, Vals Vienes , Mambo, Bolero, Samba la musica que sigui rapideta.

Doncs estic esperant les vostres opinions

Eulàlia




Comentaris

  1. Eulalia, em sembla molt bona la teva idea. A mi també m'agradaria saber ballar tots aquests balls que proposes. A veure quan puc fer-ho.
    Gracies per la idea.

    ResponElimina
  2. Eulalia, Yo soc mes de Acid Jazz i disco, be els altres balls no son de la meva generacio, pero m'agradaria saber ballarlos.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

TROBADA DE NAVEGABLES