CUINA

 Hola!

Em dic Joan i com veig que es parla molt de cuina , i a mi m' agrada cuinar . 

Us aconsello que mireu la web  "La cuina de sempre" que és fàcil i entretinguda. 

Veureu que és molt intuitiva i fàcil de seguir per gent com jo, que no tenim ni idea

de cuinar.

Salutacions per tots. 

Comentaris

  1. Confimo la teva infomació pertquè també jo hi he entrat algunes vegades

    ResponElimina
  2. Joan, també confirmo el que dius, jo la segueixo i he fet receptes de les que diu

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

TROBADA DE NAVEGABLES