CUINA
Hola!
Em dic Joan i com veig que es parla molt de cuina , i a mi m' agrada cuinar .
Us aconsello que mireu la web "La cuina de sempre" que és fàcil i entretinguda.
Veureu que és molt intuitiva i fàcil de seguir per gent com jo, que no tenim ni idea
de cuinar.
Salutacions per tots.
Confimo la teva infomació pertquè també jo hi he entrat algunes vegades
ResponEliminaJoan, també confirmo el que dius, jo la segueixo i he fet receptes de les que diu
ResponElimina